Garantie
Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik ook in goede conditie moet blijven. Wanneer je een artikel van ons hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een oplossing aan.
Op sieraden en accessoires die zijn beschadigd door verkeerd gebruik, kunnen wij geen garantie geven.
Wij hebben een aantal tips voor u om de sieraden en accessoires in goede staat te houden.
- Doe tijdens het slapen de sieraden af, dit is veiliger en de sieraden blijven schoon.
- Zorg dat de sieraden niet in aanraking komen met vocht, hierdoor kunnen ze gaan verkleuren. Denk hierbij aan parfum, douchen en bijvoorbeeld afwassen.
- Houdt rekening met eventuele allergie, de meeste sieraden zijn nikkelvrij. Alle informatie betreft het artikel vindt u bij het artikel zelf.
- Zilveren of verzilverde sieraden kunt u met een zachte doek oppoetsen, gebruik hierbij een doekje zonder poetsmiddelen.
- Leg sieraden nooit in een badje om te reinigen, maar gebruik hiervoor een zachte doek.
- Worden sommige sieraden maar af en toe gebruikt? Leg ze dan in een een donkere ruimte of bakje om verkleuren te voorkomen.
- Zorg bij portemonnees of tassen dat er geen spanning op de rits staat, dit geldt voor het kleingeld vakje en voor de grote rits. Hierdoor kunnen de gestikte of geplakte naden na langere tijd los raken.
Twijfelt u over het gebruik van de sieraden of accessoires. Of heeft u een andere vraag, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Klachten
Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat u een klacht heeft, wij willen u vragen om dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en willen natuurlijk dat u zo lang mogelijk gebruik kan maken van onze sieraden. Wij horen het dan ook graag als u niet tevreden bent zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Een klacht melden kan via een e-mail: info@jeanebijoux.nl of via het contact formulier. Indien u liever telefonisch contact heeft willen wij vragen om uw telefoonnummer via een e-mail of via het contactforumlier te sturen, wij nemen dan zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in Europa ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan bent u vrij om uw klacht te melden via het platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden op: http://ec/europa.eu/odr.
E-mail: info@jeanebijoux.nl